Baltazar 3

- Razdoblje provedbe
- 14.07.2016. - 13.07.2017.
- Nositelj projekta
- Krapinsko–zagorska županija
- Partneri
-
Prikaži sve
Zagorska razvojna agencija d.o.o.
Grad Krapina
Općina Stubičke Toplice
28 osnovnih i 5 srednjih škola u Krapinsko-zagorskoj županiji:
1. Osnovna škola Vladimir Nazor Budinščina
2. Osnovna škola Stjepana Radića, Brestovec Orehovički
3. Osnovna škola Bedekovčina
4. Osnovna škola Đure Prejca, Desinić
5. Osnovna škola Đurmanec
6. Osnovna škola Gornje Jesenje
7. Osnovna škola Matije Gupca Gornja Stubica
8. Osnovna škola Viktora Kovačića Hum na Sutli
9. Osnovna škola „Ljudevit Gaj“ Krapina
10. Osnovna škola Augusta Cesarca, Krapina
11. Osnovna škola Josipa Broza, Kumrovec
12. Osnovna škola Antuna Mihanovića, Klanjec
13. Osnovna škola Konjščina
14. Osnovna škola Pavla Štoosa, Kraljevec na Sutli
15. Osnovna škola Franje Horvata Kiša, Lobor
16. Osnovna škola Veliko Trgovišće
17. Osnovna škola Ksavera Šandora Gjalskog Zabok
18. Osnovna škola Zlatar Bistrica
19. Osnovna škola Ante Kovačića, Zlatar
20. Osnovna škola Marija Bistrica
21. Osnovna škola „Ljudevit Gaj“ Mihovljan
22. Osnovna škola Mače
23. Osnovna škola Oroslavje
24. Osnovna škola Janka Leskovara, Pregrada - Vrijednost
- 2.335.843,34 kn
- Fond iz kojeg se financira
Bespovratna sredstva iz ESF: 2.000.000,00 kn
Krapinsko-zagorska županija: 335.843,34 kn
Baltazar 3 doprinosi povećanju socijalne uključenosti i integracije učenika s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama. Osigurati uspostavu funkcionalne podrške sustavu direktne potpore učenicima s teškoćama u razvoju s ciljem osiguranja uvjeta za poboljšanje njihovih obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje.
Provedbom projekta Baltazar 3 u 28 OŠ i 5 SŠ u redovitom sustavu obrazovanja Krapinsko-zagorske županije u šk. god. 2016/2017. osigurat će se nužno potrebna podrška za 60 učenika s teškoćama u razvoju kroz zapošljavanje 53 pomoćnika u nastavi. Projektne aktivnosti uključuju partnerski pristup uspostavi funkcionalnog, stručnog i održivog sustava uvođenja pomoćnika u rad. Izravno se utječe na ostvarivanje prava na primjeren i inkluzivan oblik obrazovanja učenika s teškoćama, sukladno specifičnoj potrebi i pojedinačnim sposobnostima, njihovu bolju socijalnu uključenost i senzibilizaciju javnosti.