Cilj je Poziva pružiti građanima mogućnost da razviju kritičko mišljenje i kompetencije u korištenju medija. Medijska pismenost predstavlja značajan instrument za ograničavanje utjecaja dezinformacija te se u tu svrhu želi potaknuti razmjena znanja, politika i praksa medijske pismenosti.
Aktivnosti koje će biti podržane u okviru ovog Poziva odnose se na suradničke projekte s jasno definiranim ciljevima kako bi se unaprijedila određena područja medijske pismenosti baveći se najmanje dvama područjima aktivnosti:
Aktivnosti koje su prihvatljive u okviru ovog Poziva:
Rok za predaju projektnih prijedloga je do 7. ožujka 2024. godine u 17:00 CET.
Više o uvjetima Poziva pročitajte na Funding and tenders opportunity portalu.
Prihvatljivi su prijavitelji pravni subjekti koji su registrirani i djeluju na području država sudionica programa Kreativne Europe. Partnerski konzorcij mora biti sastavljen od minimalno triju partnera koji se nalaze u trima različitim državama sudionicama programa. Partnerski konzorciji mogu uključivati profitne i neprofitne organizacije, javne (nacionalne, regionalne i lokalne) institucije, međunarodne organizacije, sveučilišta i obrazovne institucije, medijske organizacije, istraživačke i tehnološke institucije te pružatelje tehnoloških usluga sa stručnim znanjem o medijskoj pismenosti i digitalnim medijima.
Prijavite se na naš Newsletter te budite prvi koji će doznati novosti koje naša agencija pruža svojim korisnicima.
Prijavom dajem suglasnost da sam upoznat s Uvjetima korištenja i Politikom privatnosti te privolu da putem moje e-mail adrese primam Newsletter.